edit recon
I.POSTANOWIENIA OGÓLNE
1.Równość dla wszystkich
Regulamin odnosi się do każdego z członków forum, zarówno do zwykłych użytkowników jak i ewentualnych moderatorów.
2.Multikonto
Każdy z użytkowników ma prawo do jednego konta o takiej samej nazwie jak login w OGAME. Zakładanie innych kont bądź podszywanie się pod moderatorów będzie karane.
3.Zmiany
Regulamin może się zmienić w trakcie działania forum.
4.Dzielenie i handel
Współdzielenie konta jak i wymiana, sprzedaż lub oddanie jest surowo zabronione.
5.Decyzje Admina
Administrator zastrzega sobie podejmowania decyzji w dowolnym aspekcie Forum bez podawania przyczyn. w szczególności:
* usunięcie konta dowolnemu użytkownikowi
* modyfikacja konta dowolnego użytkownika
* zablokowanie lub odblokowanie konta dowolnego użytkownika
* wyłączenie Forum TSC
II.NIEDOZWOLONE TREŚCI
1. Ogólne
Na forum ( posty, tytuły, nicki, awatary, podpisy, itd.) niedozwolone jest umieszczanie treści:
* pornograficznych , innych obscenicznych lub przeznaczonych tylko dla osób pełnoletnich
* brutalnych
* wulgarnych
* obrażających użytkowników forum lub inne osoby
* zawierających groźby odnoszące się do życia realnego
* wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej i etnicznej lub innych przejawów dyskryminacj
* propagujących alkohol, narkotyki lub inne środki odurzające;
2. Związane z Ogame
Na forum ( posty, tytuły, nicki, awatary, podpisy, itd.) niedozwolone jest umieszczanie:
* haseł do kont w grze
* numerów sesji w grze
* treści nawołujących do łamania zasad gry, omijania zabezpieczeń gry lub korzystania z bugów.
* treści dotyczących sprzedaży, kupna, wymiany kont oraz oferowania usług związanych z grą za jakiekolwiek dobra materialne
3. Linki
Linki prowadzące do ww. treści są również niedozwolone. Zabrania się zamieszczania linków prowadzących do stron niebezpiecznych (wirusy, trojany). Za zawartość zlinkowanej strony/pliku odpowiada osoba, która umieściła go na forum.
4. Odpowiedzialność
Obsługa forum nie ponosi odpowiedzialności za istniejące na forum treści, a tym bardziej za materiał, do którego prowadzą zamieszczane na forum linki.
III. PROWADZENIE DYSKUSJI
Forum TSC zostało stworzone specjalnie dla Sojuszników z myślą o tym, abyście mogli nawzajem wymieniać się opiniami i prowadzić dyskusje co z pewnością w dużej mierze przyczyni się do rozwoju soju. Zależy nam na opiniach przemyślanych, które przekazują innym użytkownikom Wasze poglądy. Jeśli nawet nie zgadzacie się z nimi, to nie jest to powód do obrażania ich autorów. Zadbajcie o wysoki poziom dyskusji.
1. Zakładanie tematów
Zakładając nowy temat użytkownik jest zobowiązany do przestrzegania poniższych zasad:
* Tematy należy zakładać w odpowiednim dziale. Każdy z działów posiada krótki opis, który należy przeczytać. W razie wątpliwości, co do wyboru odpowiedniego forum, można zasięgnąć porady moderatora.
* Niedozwolone jest zakładanie tematów, gdy w danym dziale forum znajduje się już temat o identycznej treści lub rozwiązujący dany problem. Przed napisaniem należy więc przejrzeć forum lub użyć opcji "Szukaj".
* Zabrania się zakładania kilku identycznych tematów w tym samym dziale lub zakładania ich w różnych działach forum (spam). Należy wybrać jedno pasujące forum i założyć tam jeden temat o danej treści.
* Tytuł tematu musi informować o jego treści. Należy więc unikać uogólniania i starać się przekazać jak najdokładniej to, co mamy do powiedzenia. W szczególności należy unikać tytułów tematów takich jak:
- "Pomocyy!!!"
- "Mam problem"
- "Nie wiem jak to się robi"
- "Mam buga"
- "Co to jest?"
- "Propozycja co do regulaminu"
Przykłady lepiej napisanych tytułów:
- "Pomocy! Ktoś mnie ciągle atakuje"
- "Mam problem ze zdjęciem urlopu"
- "Nie wiem jak wybudować stocznię"
- "Mam buga: znikneły mi rakiety"
- "Co to są grawitony?"
- "Propozycja co do regulaminu: znieść basha"
2. Pisanie postów
Pisząc posty (odpowiedzi lub nowe tematy) użytkownik jest zobowiązany do przestrzegania poniższych zasad:
* Posty nie mogą mieć niedozwolonych treści (wspomniane wcześniej)
* W przypadku zakładania nowego tematu - użytkownik forum powinien przedstawić sytuację/problem czytelnie i rzeczowo, w przypadku udzielania odpowiedzi - nie należy zbaczać z tematu (tzw. offtopic jest niedozwolony).
* Użytkownicy forum powinni starać się wnieść swoje zdanie do dyskusji, krytykować, ale nie potępiać, mieć szacunek dla cudzych poglądów i nie osądzać gustów innych ludzi.
* Sprawy prywatne lub wymagające reakcji określonej osoby należy załatwiać przez PW lub maila, apel na forum należy traktować jako ostateczność.
* Zabroniony jest double posting tj. pisanie jednego postu pod drugim. W przypadku chęci dopowiedzenia czegoś należy użyć opcji "edytuj".
* Posty muszą być przejrzyste, ale nie krzykliwe, dlatego zabrania się nadużywania opcji kolorowania, pogrubiania, podkreślania, kursywy, powiększania tekstu. Narzędzia te mają służyć podkreślaniu istotnych informacji lub uwidaczniania nagłówków, a nie jako styl pisania całych postów. Wyjątkiem są raporty wojenne (kolory pozwalają na czytelniejsze przedstawienie raportu) oraz posty i dopiski moderatorów mające na celu zwrócić uwagę osób wypowiadającym się w temacie.
* Niedozwolone jest floodowanie, a więc niepotrzebne powtarzanie tego samego tekstu "plz plz plz plz", tej samej litery "pomocyyyyyy", znaków interpunkcyjnych "!!!!!!!!!!!!" lub uśmieszków "
". Zakaz ten dotyczy także tytułów tematów.
* W postach nie należy umieszczać grafik o dużych rozmiarach lub objętości (zamiast tego można podać sam link).
* Na forum jedynym językiem, jakim należy się posługiwać, jest język polski. Inne języki mogą być wykorzystane tylko do zaprezentowania nazw (np. "Dark Avengers") lub pojedynczych zdań (np. w sygnaturze "Beware of the heretic, the alien, the mutant").
* Należy starać się pisać zgodnie z zasadami polskiej ortografii i nie używać żargonu kaleczącego język polski.